Frissítés dátuma: 2019. 06. 05.

Ügyfél Zóna Regisztráció


Ön is szereti a kényelmes és gyors megoldásokat? Regisztráljon néhány perc alatt, hogy megújult Ügyfél Zónánkon keresztül a biztosítási szerződéséhez kapcsolódó ügyintézés személyessé, visszakereshetővé és nyomon követhetővé váljon!


Regisztrálok online>>


További információ a regisztrációs folyamatról>>



Mindent megteszünk, hogy Ön még kényelmesebben intézhesse biztosítási ügyeit!


Megújítottuk és korszerűsítettük ügyfélkiszolgálásunkat, így Ön egyszerűen megtekintheti, intézheti biztosításával vagy káreseményével kapcsolatos ügyeit.



Az Ügyfél Zóna regisztrációval igénybe vehető szolgáltatások

Szolgáltatások

GroupamaDirekt.hu honlapon

TeleCenter-en keresztül

Biztosításkötés, díjkalkuláció

-     e-KGFB biztosításkötés

-     e-Casco biztosításkötés

-     e-Lakás biztosításkötés

-     e-Utas biztosításkötés

-     Biztosítási díjkalkuláció elmentése és későbbi folytatásának lehetősége

 

Saját Ügyfélprofil és adatok

-     Személyes adatok megtekintése, lekérdezése

-     Elérhetőségi adatok módosítása

-     Személyes adatok módosítása

 

-     Szerződés bevonása a regisztrációba

-     Levelezési cím módosítása

-     Nyilatkozatok megtekintése, lekérdezése és módosítása

Szerződéskezelés - Információ a regisztrációhoz tartozó szerződések adatairól

-     Díjrendezettségi adatok

-     Utolsó öt beérkezett díjfizetés adatai

-     Szerződés részletei és státusza

-     Szerződésekkel kapcsolatos változásbejelentés

Biztosítási díj befizetése

-     Korábbi befizetések listájának megtekintése, lekérdezése

Kárügyintézés

-     Gépjármű kárbejelentés

-     Lakás és vagyon kárbejelentés

-     Kárstátusz lekérdezése

Dokumentumfeltöltés károkhoz

 

Dokumentumigénylés
(Igazolás, csekk, zöld kártya, kötvény, stb.)

Életív biztosításhoz kapcsolódó szolgáltatások

Befektetési információk megtekintése, lekérdezése

HozamMonitor szolgáltatások

 

Befektetési forma módosítása

 

Rendszeres pénzkivonás

 

Részleges visszavásárlás

 


Új regisztráció indítása


1. Regisztráljon Ügyfél Zónánkba online>>


2. A regisztráció létrejöttekor tájékoztató e-mailben megküldjük Önnek ügyfélazonosító számát és tájékoztatjuk Önt az egyedi PIN kód igénylésének módjáról. (Ügyfélazonosító számát megtalálja Önnek küldött leveleink fejlécében is.)



Belépés az Ügyfél Zónába


Az Ügyfél Zóna elektronikus szolgáltatásainak igénybevételéhez minden esetben szükséges az ügyfélazonosító száma, PIN kódja, valamint az SMS-ben érkező biztonsági kódja.

•   Ügyfélazonosító szám: Regisztráció>> után a visszaigazoló e-mailben megküldjük az Ön számára.


•   PIN kód: a visszaigazoló e-maillel egyidejűleg SMS-ben megküldjük Önnek regisztrációnál megadott telefonszámára.

(PIN kódot csak egyszer, első belépéshez szükséges igényelnie, melyet Ön később szabadon módosíthat.)


•   Biztonsági kód: minden belépéskor az Ön kiemelt biztonsága érdekében SMS-ben megküldünk egy egyszer használható biztonsági kódot, mellyel az Ügyfél Zóna belépést véglegesíteni tudja.

 
Small login
Bejelentkezés

BELÉPEK
Kérdése van? Segítünk! Telecenter 06 1 467 3500 Írjon nekünk! Kérje üzletkötőnket! Ügyfélszolgálat
kereső