Frissítés dátuma: 2021. 08. 24.


HÍVJON MINKET! +36 1 467 3500

TeleCenterünk örömmel áll az Ön rendelkezésére!


Nyitva tartásunk:


Hétfő: 8:00 - 18:00
Kedd: 8:00 - 18:00
Szerda: 8:00 - 20:00
Csütörtök: 8:00 - 18:00
Péntek: 8:00 - 17:00

Kedves Ügyfelünk!

Felhívjuk figyelmét, hogy június 6-án Telecenterünk zárva tart.

Nyitvatartási időn túl 20.00 óráig a 
következő>> menüpontjaink aktívak (szerda kivételével)

Honlapunkon bármikor, amikor Önnek kényelmes, lehetőséget biztosítunk az azonnali, online ügyintézésre, biztosításkötésre és tájékozódásra


 Tipp: Kárbejelentés online >>

• Tipp: Dokumentumigénylés online >>

• Tipp: Online fizetés >>

• Tipp: Biztosításkötés online: KGFBUtasbiztosításLakásbiztosításCasco biztosítás

TeleCenter menürendszer

Kérjük, hogy a gyorsabb és gördülékenyebb ügyintézés érdekében vegye igénybe az automata azonosítást (szerződésszám, ügyszám segítségével).

  • 0. Ügyfélzónával kapcsolatos információ és automata ügyintézés

    • 0.1. Ügyfélzónával kapcsolatos információ, segítségnyújtás
    • 0.2. Kötelező gépjármű felelősségbiztosítással kapcsolatos díjigazolás igénylés (automata menüpont)
    • 0.3. Pótcsekk igénylés (automata menüpont)
    • 0.4. Pótkötvény igénylés (automata menüpont)
  • 1. Új kárbejelentés

    • 1.1. Lakáskárok bejelentése
      • 1.1.1. Automata kárbejelentés (automata menüpont)
      • 1.1.2. Kiegészítő baleset- vagy életbiztosítási kár bejelentése
      • 1.1.3. Gépjárművel okozott károk bejelentése
      • 1.1.4. Lakáskárok bejelentése operátor segítségével
    • 1.2. Gépjárműkárok bejelentése
      • 1.2.1. Gépjármű károk bejelentése
      • 1.2.2. Személyi sérüléses károk bejelentése
      • 1.2.3. Gépjárműben nem gépjármű által okozott károk bejelentése
    • 1.3. Élet-, baleset- és egészségbiztosításhoz kapcsolódó igények bejelentése
      • 1.3.1. Balesettel, betegséggel kapcsolatos kárbejelentés
      • 1.3.2. Kifizetés, visszavásárlás bejelentése
      • 1.3.3. Szerződéssel kapcsolatos ügyintézés
      • 1.3.4. Árfolyam és egyenleg információ
    • 1.4. OTP Bankban kötött törlesztésbiztosítással, illetve Mentőöv Életszínvonal biztosítással kapcsolatos igények bejelentése
    • 1.5. Utas- és poggyászbiztosításhoz kapcsolódó károk bejelentése
      • 1.5.1. Poggyászkárok bejelentése
      • 1.5.2. Betegségből vagy balesetből eredő károk bejelentése
    • 1.6. Vállakozói vagyon károk bejelentése
  • 2. Információ bejelentett károkról

    • 2.1. Lakáskárok ügyintézése
    • 2.2. Gépjárműkárok ügyintézése
      • 2.2.1. Gépjármű sérüléses károk ügyintézése
      • 2.2.2. Személyi sérüléses károk ügyintézése
      • 2.2.3. Gépjárművel épületekben, vagyontárgyakban okozott károk ügyintézése
      • 2.2.4. Gépjárműben nem gépjármű által okozott károk ügyintézése
    • 2.3. Élet-, baleset- és egészségbiztosításhoz kapcsolódó igények ügyintézése
      • 2.3.1. Balesettel, betegséggel kapcsolatos ügyintézés
      • 2.3.2. Kifizetés, visszavásárlás ügyintézése
      • 2.3.3. Szerződéssel kapcsolatos ügyintézés
      • 2.3.4. Árfolyam és egyenleg információ
    • 2.4. OTP Bankban kötött törlesztésbiztosítással, illetve Mentőöv Életszínvonal biztosítással kapcsolatos igények ügyintézése
    • 2.5. Utas- és poggyászbiztosításhoz kapcsolódó károk ügyintézése
      • 2.5.1. Poggyászkárok ügyintézése
      • 2.5.2. Betegségből vagy balesetből eredő károk ügyintézése
    • 2.6.Vállalkozói vagyon károk ügyintézése
  • 3. Megtakarítással, életbiztosítással kapcsolatos pénzkivonás, lejárati szolgáltatás

    • 3.1. Kifizetés, visszavásárlás
    • 3.2. Árfolyam és egyenleg információ
    • 3.3. Szerződéssel kapcsolatos ügyintézés
  • 4. Meglévő biztosítással kapcsolatos ügyintézés

    • 4.1. Lakás- és társasházbiztosítással kapcsolatos ügyintézés
    • 4.2. Kötelező gépjármű-felelősségbiztosítással kapcsolatos ügyintézés
    • 4.3. Casco biztosítással kapcsolatos ügyintézés
    • 4.4. Élet vagy nyugdíjbiztosítással kapcsolatos ügyintézés
      • 4.4.1. Árfolyam és egyenleg információ
      • 4.4.2. Szerződéssel kapcsolatos ügyintézés
      • 4.4.3. Kifizetés, visszavásárlás
    • 4.5. Utas vagy balesetbiztosítással kapcsolatos ügyintézés
    • 4.6. Vállalkozói-, vagyon- és felelősségbiztosítással kapcsolatos
    • 4.7. Online szolgáltatásainkkal és e termékekkel kapcsolatos ügyintézés
    • 4.8. Díjköveteléssel kapcsolatos tájékoztatás
  • 5. Biztosításkötés

    • 5.1. Kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási szerződéskötés
    • 5.2. Lakásbiztosítási szerződéskötés
    • 5.3. Casco biztosítási szerződéskötés
    • 5.4. Tájékoztatás a Groupama Biztosító termékeiről
  • 6. Tájékoztatás aktuális értékesítési akcióinkról

  • 7. Elérhetőségeink és általános információ társaságunkról

 
Kérdése van? Segítünk! Telecenter 06 1 467 3500 Írjon nekünk! Kérje üzletkötőnket! Ügyfélszolgálat
kereső